Výsledky závodu CUC97

Jak nás slyšel skimmer





Výsledky závodu CUC97


Vaše komentáře

Žebříček ACP po kole CUC97

CUL97_OK1IF (wav 800kB)

Graf RATE (spojení do hodiny) pile up stanice v závodě CUC97
(V závislosti na čase)

Rate

Pokud se dá tato závislost zobecnit, pak je jasné, že pile up stanici bude nejvýhodnější volat v první etapě v 38. minutě a v druhé etapě v 54. minutě. Teoreticky max. rate ( udělatelný v tomto závodě) je 180 spojení do hodiny. Při účasti 60 stanic je pak max. dosažitelný průměrný rate 240 spojení za minutu. To je již hodnota běžná pro světové závody a pro atraktivní dobře slyšitelnou stanici. Zkrátka jinými slovy řečeno, abychom se lépe vyžili, je třeba rozšířit naše řady.

Jak se lepšíme?

Tentokrát jsem vytáhl historická data ze závodu CUC15 a porovnal je s posledním závodem t.j. CUCem 96. Jednalo se o přibližně stejné závodní potenciály těchto závodů (stejná účast stanic).



Průměr počtu stanic dělající v jedné minutě spojení  je v závodu  CUC15  rovna  27,4  a  v závodu CUC96 je 32,1. Zkrátka ještě chvíli budeme trénovat a můžeme vytvořit svůj vlastní HQ tým HI. Nemůžeme být všichni tak dokonalí, jako je CT1BOH. Přesto je to škoda, že existuje obecný názor, že pile up mohou jezdit jen ti zdatnější. Ne není to pravda. Naopak bych si dovedl představit i to, pokud závod pojede někdo jiný. Určitě by se do závodu dostal nový prvek. Musel bych odhadnout, zda při neúspěších s pile up voláním, není pro mne výhodnější úplně jiná taktika. Opravdu se nebojte. Vždyť tento závod byl zrozen k tréninku. Důsledně se stará o to, aby trend moderní doby - RUN s kilowatty, nebyl tou největší výhodou závodníka. Tak co, nezkusíte to? Zrovna tak nevím, proč naši špičkoví závodníci tento závod bojkotují. Přeci se mohou přihlásit jako pile up stanice. Jediné omezení, na které nejsou zvyklí, je snad max. použitelný výkon 100W. To však pro ně nebude problém.